Διάβασα ένα άρθρο, το οποίο αν και καταλήγει σε διαφήμιση του ινστιτούτου του οποίου τα εκπαιδευτικά προγράμματα διευθύνει ο συγγραφέας, με βρίσκει σύμφωνο ως προς την βασική ιδέα και τις προτάσεις του. Ουσιαστικά αποτελεί και απάντηση σε ένα σχόλιο απογοήτευσης-ακύρωσης των οικονομολόγων που είχε κάνει ο Χρηστάρας (δεν θυμάμαι πού ρε Χρήστο).
Young Scholars Will Bring New Economic Thinking
Φράσεις κλειδιά που κουμπώνουν μέσα στο μυαλό μου:
i) "..access without organization is noise, not information." - για μένα αφορά και την ατομική ευθύνη, την αξιολόγηση όσων μαθαίνουμε και ενημερωνόμαστε, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
ii) "..satisfaction of curiosity is a private pleasure, not necessarily a public good." - η αξία της παιδείας και ακόμη περισσότερο της δημόσιας παιδείας και της επένδυσης σε μία πολύπλευρη, χωρίς κοντόφθαλμες επιχειρηματικές υστεροβουλίες παιδεία.
iii) "what is needed now is a pluralist approach, one that widens the range of
current economics teaching as a way of widening the range of future
economic thinking." - ο πλουραλισμός απόψεων και ιδεών είναι η βάση της δημοκρατίας, όχι μόνο στην παιδεία αλλά σε όλες τις εκφράσεις της.
Σε κάθε περίπτωση όταν τα παραπάνω συνδυάζονται με μία κοινωνία που συμφωνεί στα βασικά, προσέχει το δια ταύτα αλλά κρατάει και ανοιχτά τα αυτιά της στο μέλλον, τότε μπορεί μία ανάλογη παιδεία να είναι οιωνός καλών μαντάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου