Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

Μία προσωπική γνώμη..

Όπως σοφότατα λέει ο λαός μας: "Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται". Όλοι αυτοί οι αυτόκλητοι σωτήρες που ξαφνικά ανακάλυψαν ότι η ελληνική οικονομία οδεύει προς χρεοκοπία που ήταν όλα αυτά τα χρόνια; Μήπως, μήπως λέω εγώ, κάποιοι προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν πάνω στο πτώμα μιας αποτυχημένης κυβερνητικής πολιτικής; Μήπως, κάποιοι καραγκιόζηδες με παχυλούς μισθούς που καλούν σε εθνική προσπάθεια για μείωση του δημοσίου χρέους πρέπει πρώτα αυτοί να καταθέσουν τον οβολό τους, με το να δουλέψουν λίγο καιρό για την ψυχή της μάνας τους ή ακόμη καλύτερα να μας κάνουν τη χάρη να πάνε σπίτια τους αφού αποδείχθηκαν ανίκανοι στις πράξη;
Και κάτι ακόμα για το μέσο Έλληνα. Δεν νομίζουν ότι είσαι ηλίθιος. Είναι σίγουροι για αυτό. Αφού αυτοί που κατήργησαν ελεγκτικούς και εισπρακτικούς μηχανισμούς έρχονται να σου πουν τώρα ότι εσύ χρωστάς, αφού αυτοί που ξεφτίλισαν κάθε έννοια χρηματοπιστωτικής αξιοπιστίας στραγγίζοντας την αγορά από ρευστό σου λένε ότι εσύ απέτυχες ως επενδυτής και κάθεσαι ακόμη και τους ακούς, τότε ναι. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕΣΕ ΕΛΛΗΝΑ
Απλά επειδή εδώ είναι Βαλκάνια και έχω πρόσφατο το παράδειγμα της Αλβανίας με τις πυραμίδες και το τότε μπάχαλο, καλό είναι να μην νιώθουν και τόσο ασφαλείς οι όποιοι κύριοι θα προσπαθήσουν να πουν στον ελληνικό λαό ότι "εσύ χρεοκόπησες".
Γιατί εγώ είμαι κατά της βίας. Αλλά εγώ δεν έχω ανήλικα παιδιά και 30 χρόνια κρατήσεις επί κρατήσεων στην πλάτη. Ούτε σπίτι για να μου πάρουν αυτοί που πραγματικά "στραγγάλισαν" επενδυτικά αυτή τη χώρα. Αλλά ίσως στο μέλλον να έχω κάποια ιατρική ανάγκη. Και η απελπισία ,δυστυχώς, έχουμε δει όλοι που οδηγεί.

Άλλα ας χαρούμε τις γιορτές μας και ας ελπίσουμε ότι όλοι αυτοί που μας τα πρήζουν χριστουγεννιάτικα θα το ξανασκεφτούν. Και θα κόψουν την πρωινή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: