Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Kαλό ταξίδι.....


Είμαι τυχερός που τον είδα ζωντανά όταν ημουν μικρός στα αξέχαστα ''μπαγλαμαδάκια'' παρέα με μια υπέροχη τραγουδίστρια να ερμηνεύει τραγούδια και στίχους με τα οποία μεγάλωσε ολόκληρη η ελλάδα. Βρέθηκε εννέα μέρες αργότερα νεκρός στο διαμερισμά του
ενας απ τους κορυφαίους έλληνες στιχουργούς, ο Μανώλης Ρασούλης. ''Ειναι να βάλεις τα κλάματα'' λεει ο Γιαννης Πετρίδης για αυτην την ελλαδα που μας απέμεινε χωρις ελληνικό τραγούδι και χωρίς αξιους αντικαταστάτες αυτών που μοιραία φεύγουν καποια στιγμή απ τη ζωή. Ειναι κακό πράγμα η απαισιοδοξία , αλλά αναρωτιέμαι, βγαίνει κατι τα τελευταία χρόνια που μπορει να ξεπεράσει αυτα τα τραγούδια;


"Νιώσε με"
Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Πέτρος Βαγιόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Ρασούλης

Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ’ αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ, κοντά μου ζούνε.
Κι όμως να που δεν ξέρω
ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με
κι ό,τι θες σ’ το προσφέρω.
Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα
τους όρκους που ’δωσα, γλυκιά μου, εσένα
και με τα λόγια μου για μένα πείστηκα
τώρα δεν έχω πια φόβο κανένα.
Κι όμως να που δεν ξέρω...
Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: