Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Βαλκανικό χαλιφάτο

              Να πω την πικρή μου την αλήθεια, η έμπνευση μου ήρθε από το like του Θοδωρή (έλεος δηλαδή, πόσο είσαι, δεκαπέντε;) στην ανάρτηση του Χρήστου, που κάλυψε την απουσία του Βάγγου (όχι ότι εγώ δεν το έχω κάνει). Και εκεί που γελούσα μου ήρθαν στην εικόνα κάποια άτομα, ευτυχώς λίγα, από το εργασιακό μου περιβάλλον (πότε πρόλαβα ε;). Και μετά μου ήρθαν στο μυαλό και πολλά άλλα άτομα, όχι απαραίτητα από το δικό μου περιβάλλον. Και μετά ο μέσος Έλληνας. Και μετά είδα μια εικόνα του Περπέρογλου με τον τίτλο Ιζνογκούντ, γέλασα και ηρέμησα.

5 σχόλια:

thodoris είπε...

nai re file eimai dekapente ti provlima exeis esi diladi.

nasopoulos είπε...

Κάποτε, στο τέλος ενός φροντιστηρίου μάκρο, είχε πει ο Σαμαράς: "Αλίμονο στον νέο που ζει σαν γέρος και αλίμονο στον γέρο που θέλει να ζει σαν νέος"

Christos είπε...

Γέρος είσαι και φαίνεσαι.
Poke like tag follow ftw.

kataramenos είπε...

omg lol lol lol

nasopoulos είπε...

lmfao iyf ρε!!! Schmidt duchebag jar! Έτσι γιατί μπορώ ρε!