Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

S.O.A.

Με άνεση αποχωρίστηκα το Lost (3ο επεισόδιο 5ου κύκλου), χωρίς φόβο και το Prison Break (κάπου στον 4ο κύκλο). Το Heroes ακόμα πιο εύκολα (2o κύκλο), ωραίο το μεταφυσικό, ωραίο και το ψέμμα στην tv αλλά όλοι αυτοί το παράκαναν.
Το dexter παραμένει με διαφορά η κορυφαία σειρά που έχω δει ποτέ, παρέα με τα friends, και το band of brothers.
Περιμένοντας το Μάρτιο, τη νέα συμπαραγωγή Spielberg-Hanks "The Pacific" που θα αναφέρεται επίσης σε γεγονότα του Β' Παγκοσμίου, τελευταία με κέρδισε μία άλλη σειρά, το "Sons of Anarchy". Με αξιοπρεπές cast kai σενάριο η πλοκή διαδραματίζεται σε μια επαρχιακή αμερικάνικη πόλη, όπου οι συμμορίες της περιοχής μάχονται για να επιβάλλουν το νόμο τους. Στο επίκεντρο το Samcro, ένα club "εραστών" της μοτοσυκλέτας...
Σεξ, δολοφονίες, αλκοόλ, ναρκωτικά, διαφθορά, όλα τα απαραίτητα συστατικά που οφείλει να έχει μια τηλεοπτική σειρά που σέβεται στο ελάχιστο τον εαυτό της...και πάνω απ όλα την καλή μουσική:

4 σχόλια:

nasopoulos είπε...

Ρε Χρηστάρα σε κωμωδία στυλ The Big bang theory?

Christos είπε...

How I met your mother...με εικοσάλεπτα επεισόδια-σφηνάκια, ό,τι πρέπει.

βαγγος είπε...

χρησταρα εχω ακουσει για το sons of anarchy.παιζει η τυπισσα απ το 'παντρεμενοι με παιδια' με τελειως διαφορετικο ρολο ομως,ή κανω λαθος?εχω επισης δει το 1 κυκλο του dexter.ο τυπος ειναι πολυ φοβερος.πω και τι τραγουδι!!!μου δωσες αφορμη για το επομενο κομματι που θα ανεβασω στο blog.

Christos είπε...

Ναι παίζει όντως!μου πήρε λίγο χρόνο βέβαια να τη συνηθίσω σε τέτοιο δραματικό ρόλο...η οποία βλέπω τώρα έχει κάνει αρκετές εμφανίσεις στην αμερικάνικη tv, προσφάτως και στο lost...