Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Το πιο "πράσινο" μέσο

Ένα θέμα που με θίγει προσωπικά επειδή ταξιδεύω προσωπικά αρκετά συχνά με αυτό το μέσο είναι ο ΟΣΕ και τα σχετικά με αυτόν τεκταινόμενα. Πέρα από τα όποια καραγκιοζιλίκια έχουν γίνει πάνω στο θέμα των επενδύσεων του ΟΣΕ και από το ΠΑ.ΣΟ.Κ και από τη Ν.Δ. έχω να παρατηρήσω τα εξής:

  1. Πανηγύρισε όταν τελειώσεις την ηλεκτροδότηση του Αθήνα-Θεσσαλονίκη και όχι πιο νωρίς. Αυτό σημαίνει ότι θα έχεις κάνει και τη γραμμή διπλή κατα μήκος όλης της διαδρομής ώστε ο όρος ψαλίδια να περάσει στην ιστορία. Τότε η γραμμή αυτή θα είναι υπερκερδοφόρα ώστε να επιδοτεί μόνη της όλα τα υπόλοιπα έργα του ΟΣΕ.
  2. Μια διαδρομή Λάρισα-Θεσσαλονίκη που το intercity την κάνει σε 1 ώρα και αν ήθελε και σε 45 λεπτά μην μου το παρουσιάζεις ως κατόρθωμα να ενώνεις δύο αστικά κέντρα με ένα ηλεκτροτροφοδοτούμενο προαστιακό που το κάνει σε 1,5 ώρα και με δέκα στάσεις. Τόσο κάνω εγώ για το Αθήνα-Κιάτο και όποτε είμαι όρθιος μου βγαίνει η πίστη. Αν θες πραγματικά να αναπτύξεις την μεταξύ τους οικονομία τονώντας δύο σημαντικά περιφερειακά αστικά κέντρα δώσε τους τα μισά δρομολόγια αλλά απευθείας σε 45 λεπτά και συνεχή εμπορευματική κίνηση με διευκολύσεις για τις επιχειρήσεις της Λάρισας. Τότε και το commuting θα επιτρέψεις και την επιχειρηματική δραστηριότητα θα τονώσεις.
Εγώ με τα λίγα που ξέρω αυτά πιστεύω. Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι στο ..... γίνεται. Ώρες ώρες νιώθω ότι είμαστε ένας πλανήτης από μόνοι μας.

1 σχόλιο:

acaliptos είπε...

Στην Ευρώπη τα τρένα πάνε με 300 και εμείς εδώ πανηγυρίζουμε που θα πάμε με 160-180....
Το Αθήνα-Κιάτο με ταλαιπωρεί και έμενα κατά καιρούς.
επιβάτης προαστιακού