Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Μα εγω δε ζω γονατιστος ειμαι του ταχυδρομου γιος

Εγω παντως τον καταλαβαινω το φιλο μου το κωστα που τοσο καιρο υπομενει και δε γραφει τιποτα. Γιατι αν εγω εχω αηδιασει 100 φορες, τοτε εκεινος εχει φτασει πιο μακρια ακομα στη σκεψη του- και το να πραττει τα αυτονοητα στο μπλογκ του δεν εχει πια σημασια για κεινον. Και εννοω να ποσταρει κατι σχετικο με την πολιτικη επικαιροτητα.
Ουτε το τι θα πω εγω εχει σημασια, απλα ισως εχει περισσοτερη βαρυτητα (οχι σοβαροτητα, εξηγουμαι) με βαση την αμαρτωλη μου ψηφο στις προηγουμενες (και στις 2 ρε γαμωτο-ναι ημουν απ αυτους). Και το χω μετανιωσει πικρα, οχι για την επιλογη του κομματος γιατι ολα στον ιδιο κουβα με τα σκατα ειναι, αλλα που σηκωθηκα εκεινα τα 2 πρωινα να παω περηφανος να συμμεθεξω στα κοινα. Και αντε την πρωτη φορα να το καταλαβω (ητανε βλεπεις κι ο αερας της αλλαγης που εφερνε ο ταπεινοσεμνος) αλλα τη δευτερη;τι την ηθελα τη ρημαδα. Τωρα εχω εναν περισσοτερο λογο να νιωθω μαλακας.
Που εφτασα λοιπον (πολυ πολυ επιγραμματικα θα τα πω); να βλεπω στην τελετη παραδοσης τον προκοπη να εξαρει το 8ετες πολυσχιδες εργο του θοδωρη και τον τελευταιο να τα χωνει στον τζορτζ-μποϋ δηλωνοντας αθωος και αμετανοητος με τετοια ψυχραιμια και απαθεια που ειλικρινα εμενα με τρομαξε (σιγουρα τον ζηλεψε ο βουλγαρακης). Να ρωταει ο γιαννης τη ντορα γιατι ο χοντρος δε παταει στο κοινοβουλιο κι εκεινη να λεει οτι εχει τηλεοραση σπιτι του και ενημερωνεται. Να ακουμε σε απταιστα χουντικα πως ο,τι ειναι νομιμον ειναι και ηθικον, να μηνυει ο τεο τους αμοιρους δημοσιογραφους του αλφα, να σφαζονται στη βουλη για το αν πρεπει να γινει προανακριτικη-εξεταστικη ή πως διαολο λεγεται, αλλα λογια ν αγαπιομαστε δηλαδη.
Στην κορυφη ολων φυσικα, ο βατοπεδιτης κυπριος αδελφος, αξιος εκπροσωπος ενος συστηματος που σαπιζει σιμα σιμα με την πολιτικη.
Και σα να μη φτανουν ολα αυτα, να δινει και το γαμοκρατος 28 δις στις τραπεζες για να μην καταρρευσει ταχα η ελληνικη οικονομια. Μα που εχει παει κι αυτος ο γιγαντας ο συβαριτης ρειντζερ να σωσει λιγο τη κατασταση.

3 σχόλια:

nasopoulos είπε...

Σε ευχαριστώ ειλικρινά. Εγώ δεν μπορώ καν να θυμώσω πια. Δεν βλέπω πια λόγο. Απλά, περιμένω να μπει κάποιος φυλακή, όχι από εμπάθεια, αλλά για να δημιουργηθεί ένα γαμημένο ιστορικό προηγούμενο να φοβούνται οι επόμενοι τη τύχη μου. Άσε που εγώ περιμένω πολλά γέλια και με τη Siemens.

thodoris είπε...

xristo mi ta les tosso apotomo giati tha klapsw!!!

Χάρης είπε...

O Rousopoulos pige spitia tou!!!!!