Τρίτη 11 Μαΐου 2010

"Θυσίες"!!! Ναι, αλλά ποίοι τις κάνουν πραγματικά;

         Διαβάζοντας, ακούγοντας, παρατηρώντας, προσπαθώντας και εγώ να κατανοήσω το κεκτημένο του λογαριασμού του κινητού μου, του ADSL μου, του 5ευρου καφέ μου, του 8ευρου σινεμά μου και πολλά άλλα, μου ήρθε ξαφνικά μια σκέψη του μαλάκα. Μήπως τελικά παραείσαι βαμμένος Πασόκος; Κοίτα, λίγο, το κόσμο γύρω σου, πόσο αγχωμένα ζει για να εξασφαλίσει όλα αυτά και ακόμη μία TFT LCD 42'' και ένα αξιοπρεπές AIR CONDITION 21000 BTU (μονάδα θερμίδων είναι..) για να δει μέσα στη μαυρίλα του πιο ήρεμος το moundial, ευρύτερα γνωστό ως world cup ή coup du monde.   Σκέψου πόσο δίκιο έχουν όλοι αυτοί που πίνοντας και φέτος ήρεμοι το φραπέ τους σε κάποια παραλία θα διαπιστώσουν, "να τα πάρουν από τα κομματόσκυλα των βουλευτών που τρέχουν για να βολευτούν, γιατί κανείς δεν τρέχει για τη ψυχή της μάνας του", και εσύ μαλάκα είσαι ένας από αυτούς που τρέχουν, άσχετα αν αλλιώς την έχεις στήσει τη παράσταση "κοινωνία,πολίτης κτλ..."  στο κεφάλι σου;
          Και μετά κάνω κάτι άλλου είδους σκέψεις. Κάτσε ρε.. Εγώ τα λεφτά, πού τα βρήκα και πίνω 5 ευρώ καφέ και πάω 8 ευρώ σινεμά; Από τους γονείς μου. Ωραία.. Και οι γονείς μου πού τα βρήκαν; Ο πατέρας μου από τη δουλειά στο χωράφι να κουβαλάει τα 50κιλα με κοίλη και η μάνα μου από τα παιδάκια στο τελάρο εκεί έξω στην αυλή να κάθεται στωικά μπροστά από μια λεκάνη να πλένει τα δικά μου "HAND WASH ONLY" ακριβά ρούχα. Δάνειο ποτέ. Πολυτέλειες ποτέ. Διακοπές μετά από χρόνια στη Σάμο που ήμουν φαντάρος.
         Το κράτος μήπως θα έπρεπε να είναι τέτοια μάνα και πατέρας; Δηλαδή αφού εγώ στα 25 πληρώνω τα γαμησιάτικα του προηγούμενου δεκαετούς,εφταετούς,τριετούς,διετούς, μονοετούς, εξαμηνιαίου συσσωρευμένων σε λήξεις ως το 2014 πού πάω να τα μεταφέρω;  Δηλαδή, για να συνεχίζουμε να καταλώνουμε ας τις κάνουν τις θυσίες οι επόμενες γενιές. Η κορούλα του Γιώργου δηλαδή που είναι σήμερα 7 χρονών. Άντε και ηρέμησα. Το βρήκα το κορόιδο

Δεν υπάρχουν σχόλια: