Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Don't go to Heaven cause it's really only Hell...

Ο μεγαλύτερος Frontman που έβγαλε ο πλανήτης έφυγε.
Καλό ταξίδι του όπου κι αν διαλέξει να πάει...

''Don't talk to strangers
Cause they're only there to do you harm
Don't write in starlight
'Cause the words may come out real
Don't hide in doorways
You may find the key that opens up your soul
Don't go to Heaven cause it's really only Hell
Don't smell the flowers
They're an evil drug to make you loose your mind
Don't dream of women
'Cause they'll only bring you down
....''

2 σχόλια:

βαγγος είπε...

Δεν θα ξεχασω το καλοκαιρι που μαζευομασταν και ακουγαμε το live evil των sabbath 'κληρονομια' απ τα αδερφια. Αυτο το βινυλιο εχει ξεχωριστη θεση στην δισκοθηκη γιατι καθε φορα που το κοιταζω μου θυμιζει τοσα πραγματα.. η ηλικια του δε φτανει τα 27 χρονια οσο ειναι και η ηλικια μου δηλαδη. Τους sabbath με τον Dio τους εμαθα, μετα ακουσα τον ozzy. Tην επομενη χρονια καποιος εφερε στην παρεα το heaven and hell και μας ξετρελανε στην κυριολεξια. Tωρα να αρχισουμε να λεμε για rainbow, την σολο καριερα του, την συνεργασια με τον glover, τους elf? Καλο ταξιδι..

nasopoulos είπε...

Εγώ δεν θα ξεχάσω να μου βάζει ο Μήτσος το Iron Man και εγώ να χέζομαι πάνω μου και να φεύγω. Είναι περίεργο το πόσο άρχισαν να μου αρέσουν μετά αυτά τα τραγούδια. Ωραίες αθώες καταστάσεις...