Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

200 best greek songs ever





Το διάβασα στην κυριακάτικη έκδοση του βήματος το τσέκαρα και στο site γιατί μου έκανε εντύπωση προσπάθεια ενός blogger να αρχειοθετήσει ένα τοπ 200 Ελληνικών τραγουδιών όλων των εποχων .Οπως υποστηρίζει και ο ίδιος είναι μια πολύ ψυχοφθόρα και δύσκολη διαδικασία και βέβαια για τους υπόλοιπους όχι αντικειμενική .Προς το παρόν στο διαδίκτυο έχουν αναρτηθεί τα τραγούδια από την θέση 200 έως 151.Εχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θα βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα.Για περισσότερα... εδω

3 σχόλια:

nasopoulos είπε...

Ωραία λίστα ρε φίλε... ωραία..
Και χαίρομαι που τα περισσότερα τα ξέρω αλλά με την καμία δεν θα μπορούσα να τα συγκεντρώσω έτσι στο μυαλό μου. Πολύ δουλειά..
Είμαι πραγματικά περίεργος όμως να δω που θα πάει η λίστα. Ειδικά ο περιορισμός 5 τραγούδια ανα συνθέτη και το γεγονός ότι κάποιοι πολύ αξιόλογοι έχουν μπει ήδη 2 φορές ως το 151.

βαγγος είπε...

ωραια δουλεια! Σπανια γίνονται τέτοια για το ελληνικό τραγουδι. ευχαριστουμε θοδωρη για την ενημερωση!!!

βαγγος είπε...

ριφιφι στη λίστα, τι μου θύμισε τωρα