Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Ξερω τι δεν θελω

Τραγωδία και κωμωδία μαζί όσα γίνονται τις τελευταίες μέρες στην πολύπαθη χώρα μας. Ένα απ' τα ελάχιστα σημεία στα οποία συγκλίνουν οι απόψεις μου με το ΚΚΕ είναι και η δήλωση Παπαρήγα περί θεάτρου.

Βαρέθηκα.

Πιο πολύ όμως βαρέθηκα το Σαμαρά και όλους τους γλοιώδεις αυλικούς του, να με νουθετούν και να με εκφοβίζουν. Αυτός που πριν 1 μήνα ζητούσε συνεχόμενες εκλογές μέχρι να αποκτήσει αυτοδυναμία, ξαφνικά "έλαβε" το μήνυμα των εκλογών και επιθυμεί διακαώς κυβέρνηση εθνικής ενότητας.

Βαρέθηκα το Βενιζέλο να περιφέρει τον όγκο του και να διαλαλεί την ανάγκη για μετεκλογική συνεργασία. Να μιλά για αλαζονεία, τυχοδιωκτισμό, μικροκομματισμό ο πλέον τιμητής και αρμόδιος πρεσβευτής των.  Stick to free lavrentiadis benny.

Δε θέλω άλλο Κουβέλη demi αντιμνημονιακό και imitation αριστερό.

Όχι άλλη Παπαρήγα αποστειρωμένη. Δώστε Κανέλλη στο λαό.

Για νεοναζί δε χωράει σχόλιο.

Δε θέλω κανέναν τεχνοκράτη, κανέναν Παπαδήμο και κανένα πρόσωπο κοινής αποδοχής γιατί μου στερείτε τη νοημοσύνη μου έτσι.

Τί μου μένει τελικά; Καμμένος και Τσίπρας.

Sorry Panos αλλά οι πολιτικές σου καταβολές δε μου αφήνουν περιθώριο παρότι είμαι πεισμένος για τις προθέσεις σου. Έχω προαποφασίσει ότι θα αφήσω πίσω μου ότι μου θυμίζει ΝΔ και Πασοκ.

Alex έκανες λάθη μετεκλογικά το καταλαβαίνω και είναι λογικό αλλά πιστεύω ότι δεν έχεις προλάβει να διαβρωθείς. Εύχομαι η σαπίλα του συστήματος να μη σε έχει πάρει μαζί της. Μη μιλάς τη γλώσσα τους, είσαι νέο παιδί και μου φτάνει. Χόρτασα ειδήμονες, επαϊοντες και άεργους πολιτικάντηδες. Τα έχουν κάνει πάνω τους ήδη. Ενώ ήταν ανένδοτοι οι κομιστές και οι εφαρμοστές του μνημονίου ξαφνικά μιλούν ΟΛΟΙ για επαναδιαπραγμάτευση. Μην αγχώνεσαι για τον πόλεμο που σου κάνει ο λαμπράκης, ο βαρδινογιάννης, ο μπόμπολας και οι υπόλοιποι φαιδροί. Μη ψαρώνεις απ' την αισχρή δημοσιογραφία τύπου πρετεντέρη. Όποιος νοιάζεται για την αλήθεια θα την βρει μόνος του.

3 σχόλια:

nasopoulos είπε...

Κρατάω την τελευταία φράση, τα λέει όλα.

thodoris είπε...

Χρήστο χάψε μούρες....

Christos είπε...

Δεν έχω χωνέψει τις προηγούμενες ακόμα!